vineri, 16 noiembrie 2007

amor în doze pentru adulţi





iubirea asta nu are sevă
m-am hotărât
o să-mi pun amintirile la păstrat
bat monedă cu tăcerile mele în tiraj limitat
şi-o să mă las percheziţionată înaintea execuţiei
fără condoleanţe nupţiale

m-am plictisit să tot ocup spaţiul altcuiva
caramba! mă gândeam în sinea mea

o să ies pe stradă
o să ochesc un bărbat să-l urmăresc
pe urmă o să fac ce au făcut părinţii mei ca să vin eu pe lume
hai lasă mofturile şi scuzele de poet
lasă zâmbetele indecente pe care le arunci femeilor
pe toate drumurile publice
totul pare simplu foarte simplu

m-am hotărât
o să fac amor pe scara richter la etajul al treilea
chiar la ora când tu îţi plimbi victima
cu prezervativul în buzunar
buimăcită n-o să observe bătălia carnală
voi doi faţă în faţă fără orgasm posibil
sex anemic
tu aproape întins
ea pe lângă
dând foc amorului
ratare sigură reluată din ajun

m-am hotărât
o să mă las ademenită
hai caramba! îmi spun iar
cascadele astea de intimitate nu te reprezintă
dragule
fără sclifoseli hai încă un sărut clandestin
a fost bine n-a fost
săruturi reunite onomatopeice
vai vai uf au
la întâmplare ochi în ochi
pe moment buze prinse încă în pleoape câteva clipe
pe urmă un vino mai aproape şi un dă-te mai încolo
stai
încă un sărut picătură şi gata
dragoste fără intenţie zăpăcită
fără dat socoteală umblând unul în altul împreună

m-am hotărât
obosită de atâtea minciuni
o să mă prezint singură la starea civilă
o să-mi ard hainele şi identitatea
atât

Niciun comentariu: